Які напої вживають із піцою?

Піца – це дуже відома страва, якою смакують у всьому світі. Вона може містити різноманітні начинки, приправи, сири, які, нагрівшись у пічці під час приготування, надають їй такий вишуканий аромат і смак. Адже піца – це не просто хлібобулочний виріб, а справжній шедевр італійської кухні.

В Україні популярна доставка піци Львів має багато сервісів, які можуть надати вам такі послуги. Це дозволить зекономити час і насолодитися улюбленою стравою не в якомусь закладі, а вдома чи в офісі. До піци часто замовляють різні напої. В цьому існують навіть певні тенденції. Дізнайтеся, як змінюються вподобання поціновувачів цієї страви.

Які тенденції у виборі напоїв до піци у 2018 році?

Тенденції напою цього року спрямовані на здорові та історично знайомі аромати, які забезпечують рідкий еквівалент заспокійливого. Споживачі ще не повертаються до повноцінної їжі для комфорту. Вони хочуть почуватися осілими, перебуваючи в закритому приміщенні, де зазвичай їдять піцу.

Тому все частіше клієнти піцерій замовляють те, що вони вже знають, те, що куштували раніше. Вони виберуть знайомі бази: квітковий і чорний чай, лате й лимонад. Багато хто все ще може додавати до напоїв унікальні спеції та підсилювати аромати, щоб зробити їх трохи цікавішим. Такі доповнення в цьому сезоні включають різноманітні сиропи, кубики льоду, цілі трави, кокосове молоко, сортову ваніль, какао та палички кориці.

Чаї – це джерело спокою. Цей напій цікавий тим, що його можна легко змінити й добитися потрібного ефекту, експериментуючи з додатками.

Корисне меню

Оскільки здоровий спосіб життя надихає людей шукати більш корисні варіанти меню, багато споживачів уважно стежать за тим, чим вони п’ють. Це відбувається незалежно від того, чи то міцний алкоголь, чи то менш калорійні рідини та напої без вмісту цукру.

Найкращим варіантом буде наявність натуральних підсолоджувачів, якщо це можливо. Також у деяких напоях використовують їхні змішані варіанти, які поєднують цукор із некалорійним підсолоджувачем у загальній суміші.

Тим часом ці основні газовані напої, які підсолоджують кукурудзяним сиропом з високим вмістом фруктози, і штучні підсолоджувачі втрачають популярність. Це пов’язано з тим, що споживачі рухаються в бік зменшення кількості добавок та зниження рівня цукру в цілому.

Представники американських мереж із виробництва соку спостерігають, як молодші споживачі демонструють цікавість, яка продовжує зростати. Вони питають про нові ароматизатори та інгредієнти, які мають функціональні переваги для здоров’я.

Через це виробники розширюють свою лінійку новими соками з дуже великим вибором продуктів, лікарських трав, пребіотиків і пробіотиків. Навіть молодше покоління – підлітки та молоді люди – ставлять дуже важливі питання стосовно нових компонентів, таких як ашваганда та каму-каму. Це два дуже корисні продукти, які приносять величезну користь для здоров’я.

Ресторани, які бажають збільшити чеки через напої, повинні додавати солод до гарячих напоїв та пропонувати інші варіанти, роблячи ставки на їхню користь. Навряд чи така тенденція буде змінюватися найближчі декілька років. Ключем до успіху у впровадженні цієї нової хвилі корисних інгредієнтів є пошук ідеального балансу між смаком і ароматом.

Разом із цілющими варіантами, дослідження також виявило, що протягом останніх двох років найбільший попит у ресторанах спостерігається на гарячу каву, охолоджені кавові напої, лимонад, ароматизований чай із льодом, різні напої у пляшках, газовані напої з лимоном або лаймом і енергетичні напої.

Схоже, люди все ж віддають перевагу походу до ресторанів для того, щоб насолодитися напоями на основі еспресо. Швидше за все, це відбувається через те, що справді якісні напої важко зробити вдома, бо не всі це вміють і не кожен має спеціальну апаратуру.

Що ще має попит у ресторанах?

Навесні в ресторанах особливою популярністю користуються чай і кава. Додавання унікальних ароматів та охоплення варіантами «нітро» та холодного заварювання повинно бути в планах більшості ресторанів. Згідно з дослідженнями Mintel, протягом двох років продажі на холодну зварену каву в США виросли на 450%.

Наприклад, Starbucks тепер пропонує приготоване холодним тиском еспресо, тоді як пристрій Americano наливає холодний еспрссо, до якого подається лід. Бренд навіть пропонує заморожений імбир, що поєднує в собі холодний прес еспресо з ванільним сиропом та грейпфрутовими шматочками. Це дає власникам піцерій натхнення на додавання до меню різновидів крижаних, газованих, кофеїнових пропозицій, які сьогодні користуються популярністю.

Один зі способів, за якими ресторатори, що продають піцу, можуть передбачати споживчі бажання, – це взяти до уваги те, що пропонують виробники напоїв і роздрібні торговці. Наприклад, багато нових ліній містять 100-відсоткову арабіку – темну смажену каву.

Є американські компанії, що запускають лінію готових напоїв для гурманів – каву з холодним варенням, поєднуючи темну смажену гондураську каву з дієтичними добавками, які призначені для забезпечення користі для здоров’я. Різновиди передбачають корисний ефект: втрату ваги, пізнавальну дію та зниження рівня стресу.

Чайні компанії також охоплюють рецепти холодних і корисних варіантів напою. Тропічний і чорний чаї можуть включати в себе суміш гуави, папаї та манго, які чудово смакують до італійської піци. Деякі компанії додають агаву до зеленого чаю з яким-небудь цитрусом. Популярними доповненнями є манго й чорниця. Трав’яний чай часто містить ромашку, лаванду та ваніль.

Є багато різних напоїв, які гармонійно поєднуються з піцою. Вибір залежить не лише від тенденцій, але й від індивідуальних вподобань і навіть настрою. Тож бажаємо смачного й вдалого міксу!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.